5
(2)

میزبانی وب اشتراکی تا حد زیادی یکی از محبوب ترین نوع میزبانی است، که توسط کاربران وردپرس استفاده می‌شود، با وجود محبوبیت آن کسانی که تازه وارد دنیای کسب و کار اینترنتی شدند اغلب نمی‌دانند میزبانی وب وردپرس اشتراکی چیست؟ قبل از هر تصمیمی، ما به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید میزبانی اشتراکی وردپرس چیست و مزایا میزبانی اشتراکی را نیز بررسی می‌کنیم.

امیدواریم مقاله ما به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را برای شرکت یا کسب و کار تازه خود بگیرید.

هاست اشتراکی زمانی است که چندین وب سایت، یک سرور بزرگ را به اشتراک می گذارند (هارد، Cpu و Ram بین کلیه کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود). با داشتن چندین سایت در یک سرور، شرکت های میزبانی وب می توانند خدمات را با نرخ های بسیار مقرون به صرفه تری ارائه دهند.

برای مشاهده قیمت‌های هاست اشتراکی وردپرس کلیک کنید.

خرید هاست اشتراکی تا حد زیادی مقرون به صرفه ترین گزینه در مورد میزبانی وب است.

خرید هاست پرسرعت وردپرس

مزیت های هاست اشتراکی

مهمترین مزیت‌های خرید هاست اشتراکی چیست:

مدیریت آسان و ساده:

در هاست اشتراکی نیازی به مدیریت و کانفیگ سرور (برنامه نویسی و تنظیمات پیچیده) نیست. تنها یک کنترل پنل برای مدیریت سایت وجود دارد که آن هم انواع مختلفی دارد (بررسی و مشاهده انواع کنترل پنل‌ها) و کار با همه آن‌ها بسیار ساده است.

تنوع بالای پلن‌ هاست اشتراکی:

با توجه به نیاز کاربران پلن‌های متنوعی از سرویس‌های هاست اشتراکی در اختیار کاربر قرار دارد.

ساب دامین نامحدود:

امکان اتصال چندین دامنه بر روی یک سرویس هاست اشتراکی وجود دارد.

تنظیمات از پیش اعمال شده:

نصب سیستم عامل، کنترل پنل، پیکربندی های لازم و تنظیمات امنیتی تماما بر عهده شرکت میزبانی سایت شما است. اما در سرور های اختصاصی تمامی مراحل باید توسط کاربر انجام شود.

نگهداری آسان:

بر خلاف هاست اختصاصی، پایدار نگه داشتن سرور و رفع مشکلات آن بر عهده شما نیست و توسط شرکت میزبانی نگهداری می‌شود.

امنیت بالای اطلاعات:

اگرچه فضا و منابع در یک سرور به اشتراک گذاشته شده است، اما اطلاعات وب سایت‌ کاربران در دسترس سایر وب سایت های میزبانی شده قرار نمی‌گیرد.

هزینه پایین تر:

به دلیل مشارکت چندین کاربر در هزینه های وب سرور، هزینه‌های (نگهداری سخت افزاری) بین کابران تقسیم می‌شود و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پشتیبانی :

تمامی سرویس های خریده شده از اندکلود پشتیبانی 24 ساعته دارد.

هاست اشتراکی مناسب چه کسب و کار هایی است؟

هاست اشتراکی برای سایت‌هایی که ترافیک نسبتاً پایین و متوسطی دارند بسیار مناسب هستش. همچنین سایت‌های کسب و کار های جدید نیز پس از رشد موفقیت‌آمیز ممکن است به منابع بیشتری برای توسعه نیاز داشته باشند.

در این صورت مالک وب‌سایت می‌تواند پلن خود را به سطوح بالاتری از خدمات در میزبانی اشتراکی تغییر دهد. همچنین اگر یک سایت نسبتاً کوچک باقی بماند و مقادیر بیش از حد از منابع سرور اشتراکی را مصرف نکند، این امکان وجود دارد به صورت نامحدود در همان پلن میزبانی اشتراکی بسیار کم هزینه باقی بماند.

برای مثال سایت های ویترین محور که شامل (سایت های کاتالوگی و سایت های جذب نمایندگی و..) می‌شود.

بطور کلی میزبانی اشتراکی برای چه دسته از کاربران مناسب است؟

  • افرادی که تجربه کمی در زمینه کسب و کار آنلاین دارند.
  • افرادی که ‌بدنبال پایین نگه داشتن هزینه‌های وب سایت هستند.
  • افرادی که قصد معرفی کار خود را دارند.
  • برنامه‌نویسی که به محیطی برای تست کدها و نمایش وب سایت به مشتری نیاز دارند.
  • افرادی که در حال اداره یک کسب‌و‌کار کوچک و یا استارت‌آپ هستید.

چیزهای زیادی وجود دارد که احتمالاً در زمان راه‌اندازی یک وب‌سایت برای اولین بار با آن‌ها آشنا نیستید، اما با ارتباط با مشاورین ما می‌توانید اطلاعات خود را درباره کسب و کار آنلاین بررسی کنید و یک سرویس مناسب برای خود انتخاب کنید.

اگر سایت خود را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید، احتمالاً قادر به جذب ترافیک بالایی نیستید، مگر اینکه برای راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی بزرگ برنامه‌ریزی داشته باشید. پس به‌طور کلی بعید است که یک وب سایت جدید به پهنای باند بالا نیاز چندانی داشته باشد.

علاوه بر این، پیش‌ بینی فضای مورد نیاز شما نیز دشوار است، اگر در انتخاب حجم وب سایت خود دچار شک شده‌اید میتوانید با ما تماس بگیرید و نوع کسب و کار خود را با ما در میان بگزارید تا ما بتوانیم به شما کمک کنیم.

هاست اشتراکی یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای مواردی که در بالا گفته شد ارائه می‌دهد.

نظر شما راجب این پست

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرها 2

لطفا برای بهبود محتوا نظر خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید